sobota, 30 kwietnia 2016

Kosmetyki: hit czy kit? #1

Hej koty!
Dzisiaj chciałabym napisać dla Was recenzję kilku kosmetyków, które dostałam od koleżanek na urodziny. No więc, bez zbędnego przeciągania-zaczynajmy!
Nr 1
Jasnoróżowy błyszczyk z Catrice
Świetnie podkreśla usta, jest wydajny i bardzo ładnie pachnie. Niestety jego kolor nie jest tak mocny na jaki wygląda. 8/10 Hit





Nr 2
Tusz do rzęs Manhattan
Ma świetną szczoteczkę, nie skleja rzęs, świetnie je rozczesuje. Bardzo polecam, to najlepszy tusz jaki kiedykolwiek miałam. 10/10


 Nr 3
Paletka cieni firmy Manhattan
Bardzo ładne kolory, mała, poręczna. Ma świetny aplikator, jednak cienie odrobinę się osypują.
8/10 hit
Jak Wam się podobają kosmetyki?
Piszcie w komentarzach!
Joanna

13 komentarzy:

  1. Widzę fajne kosmetyki :) Najbardziej podoba mi się paletka. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten tusz ale nie byłam zbyt zadowolona. Jak dla mnie efekt był zbyt delikatny, a jeśli chodzi o wywijanie to ja akurat i tak mam rzęsy ładnie wywinięte. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki. Zastanawiałam się kiedyś nad kupnem tego tuszu, ale słyszałam na jego temat niezbyt wiele dobrych opinii, więc w ostateczności zrezygnowałam z jego zakupu. Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego blyszczyku!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten tusz do rzęs ma bardzo ciekawą szczoteczkę,chyba go zakupię ;).
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam nr 1 i polecam :D

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba zainwestuję w ten tusz z manhatana, jakoś mnie przyciągnąłXDD
    zyciowyitroszkudziwnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ten tusz jest ciekawy ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka fajna, zdecydowanie wolę mniejsze bo wszędzie się zmieszczą :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kosmetyki ;)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. błyszczyk ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie używam takich kosmetyków, bo jakoś nie mam chęci do robienia makijażu, ale wydają się fajne. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń