niedziela, 24 kwietnia 2016

W czym nosić książki do szkoły?

Hej kochani!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje propozycje plecaków i toreb, które możecie brać do szkoły. Zapraszam!

Wiele osób mówi, że lepiej jest nosić do szkoły plecak niż torbę. Dlatego chciałabym teraz pokazać Wam kilka przykładowych plecaków, które mogą zastąpić Wam torby.
1. Plecak Vans
Plecak ten jest nieco bardziej sportowy, ale i tak będzie świetnie wyglądał do każdego zestawu. Jest wygodny i dość duży, można go dostać w wielu kolorach.
2. Plecak vintage
Dostępny w różnych sklepach, zwykle ma ciekawy wzór. Idealnie sprawdzi się do prostego stroju.
\
3. Skórzany plecak
Dostępny w różnych sieciówkach, może być czarny, biały, granatowy czy jaki sobie wymyślicie. Świetnie pasuje do wąskich spodni i koszuli.






A teraz czas na torebki!
1. Torebka shopper
Świetnie sprawdzi się, gdy nie musisz brać do szkoły wielu książek. Jest mała i wygodna, można ją kupić w sieciówkach.



2. Torebka bowling
Elegancka, duża lub mała, śliczna. Wygląda świetnie i do spódnicy, i do spodni.

3. Płócienna torba
Może być z gotowym nadrukiem, albo możemy sami ją ozdobić. Wygodna, praktyczna, no i tania!



Podobają się Wam torebki i plecaki? 

Z czym Wy chodzicie do szkoły?

Piszcie w komentarzach!

Joanna






















8 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wole chodzić z plecakiem jednak gdy mam luzniejsze lekcje decyduje się na torbe gdyz jest ona o wiele wygodniejsza podczas jazdy autobusem

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę bardziej plecak :) Ciekawe podałaś propozycje :)


    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę plecaki :) Ale czasami ten który mam, nie pasuje do ubioru więc muszę wziąć torbę :)

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda szkołę właśnie kończę, a to moje ostatnie dni, ale i tak kocham plecaki. Często nawet gdy wychodzę na miasto lepiej mi wziąć plecak niż torebkę :) W moim sercu przewagę mają te w stylu vintage <3

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zazwyczaj chodzę z torbą :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie chodzę do szkoły z plecakiem w stylu vintage i szczerze to wolę plecaki jak dla mnie są bardziej wygodne :)
    http://life-by-paula.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń