piątek, 6 maja 2016

Buty na lato: moje propozycje

Cześć kochani!
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka moich propozycji na buty na lato. No więc, zaczynamy!
1. Sandały rzymianki
Bardzo wygodne, dostępne w każdej sieciówce. Mogą być niskie, lub wysokie. Idealnie wyglądają do shortów.
2. Sandały na grubym obcasie
Również są dostępne w każdej sieciówce. Ładne i wygodne, świetnie wyglądają do sukienki.
 
3. Buty slip on
Bardzo ładne, świetnie pasują do sportowych zestawów.
4. Espadryle
Idealne i do sukienki i do sportowych spodni. Wygodne, tanie i bardzo ładne.
A jakie buty Wy nosicie w lato?
Piszcie w komentarzach!
Joanna

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne buty, ja nosze zazwyczaj 2 i 3 ;)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam zawsze latem śmigam w tenisówkach, mam chyba z 5 par w różnych kolorach, wygodne a i fajnie moim zdaniem prezentują się ze spódniczką czy sukienką.
    No albo buty sportowe - ale takie cięższe, to już raczej głównie do spodni. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W lecie stanowczo wolę sandały na grubym obcasie, aczkolwiek częściej chodzę w balerinach ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super buty :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja wolę obcasy:D trampki mi jakoś tam nogę skracają:) obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już, bardzo podoba mi się Twój blog; )

      Usuń
  6. te 2 sandałki są boskie :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Espadryle! Moja miłość od tamtego roku i powiem szczerze, że nie zamieniłabym ich na żadne inne buty!

    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 to zdecydowanie nie mój gust, ale 2... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja ostatnio zakochałam sie w espadrylach i chodzę w nich nom stop ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie z tych wybrałabym tylko numer 3. Ja na lato wolę zwykłe trampki, adidasy lub jakies ładne sandałki :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nosze sandałki, albo baletki :) Oczywiście jakieś trampki również :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie kupiłam sobie slip-ony i są super! Jeszcze przede mną zakup sandałków:-D
    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety żadne buty nie w moim stylu. Preferuje trampki i airmaxy. Ale post fajny 👌
    typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Espadryle są cudowne <33
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  15. Koniecznie muszę zainwestować w buty typu slip on. Osobiście uważam że niektóre modele pasują nie tylko ze sportowymi zestawami ale i z niektórymi spódnicami. Pozdrawiam https://loveyourself926.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń