wtorek, 24 maja 2016

Spodnie na lato: co, jak i gdzie

Hej kochani!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje propozycje spodni na lato.No więc, zaczynamy!
1. Krótkie spodenki 
Chyba każdy je nosi. Są ładne i wygodne, dobre i na plażę, i na miasto. 
2. Jasne dżinsy
Najlepiej z dziurami. Wygodne i praktyczne, do tego bardzo ładne.

3. Szerokie, luźne spodnie
Mogą być jednokolorowe albo we wzory. Są wygodne i przewiewne, świetne na plażę.



4. Ogrodniczki
Najlepiej dżinsowe, krótkie lub długie. Bardzo wygodne i ładne.
Zdjęcia pochodzą ze sklepu Stradivarius


Jak Wam się podobają spodnie? W czym Wy zwykle chodzicie w lato?
Piszcie w komentarzach!
Joanna

18 komentarzy:

  1. Szerokie w kwiaty bardzo mi się podobają!!!

    supermama-z-klasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham lato i krótkie spodenki :) Mój cel na te wakacje to kupić ogrodniczki :)

    Zapraszam do siebie:
    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie w kwiaty i dżinsy z dziurami są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Latem chodzę w spódniczkach albo krótkich spodenkach. Muszę kupić sobie ogrodniczki, ostatnio bardzo mi się podobają :)

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogrodniczki są cudowne :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    cakesbykejt.blogspot.com
    Zapraszam również do polubienia mojego fejsbukowego fanpejdża :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie wakacje to krótkie spodenki spódnice i sukienki, ogrodniczki mi się spodobały może też jej dodam :D

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrodniczki są fajne, ale z doświadczenia wiem, że za gorące. Te z dziurami-oj nie lubię dziur! Krótkie i szerokie wygrały.

    OdpowiedzUsuń
  8. spodenki najlepsze! ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwykle stawiam po prostu na krótkie spodenki, chociaż latem najczęściej śmigam w spódnicach i sukienkach ;)
    www.czterydni.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedyne co mi się nie podoba to te szerokie spodnie
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne propozycje na lato, ogrodniczki są super, mnie osobiście interesują też kombinezony na wakacje :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/2016/06/samotnosc.html

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post :*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugie spodnie są świetne ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne spodnie, szczegolnie pierwsze i ogrodniczki, uwielbiam <3

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń