piątek, 24 czerwca 2016

Co na głowę?

Hej kochani!
Zaczęło się lato i zrobiło sie gorąco. Przyszły upały, które mogą być dla nas niebezpieczne. Szczególnie narażona jest nasza głowa. Przebywając długo na słońcu bez niczego na głowie możemy dostać udaru słonecznego. Dlatego chciałabym pokazać Wam co możemy nosić na głowie w lato.

1. Kapelusz słomkowy
Prosty, ładny i uniwersalny. Świetnie wygląda z długą sukienką.


2. Szydełkowy kapelusz
Świetny na plażę do dżinsowych szortów. Jest bardzo wygodny i ładny.

3. Kapelusz z szerokim rondem
Idealny na wieczorne wyście na miasto. Świetnie wygląda z długą spódnicą.

Zdjęcia pochodzą ze sklepu Stradivarius

A co Wy zakładacie na głowę w lato?
Piszcie w komentarzach!
Joanna


20 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie noszę czapki ani kapeluszy czy to lato czy zima :P jedynie jak jestem nad wodą to czasami założę mokry ręcznik lub chustę i to wszystko. Oczywiście podobają mi się kapelusze i czapki ale ja się w nich strasznie durnowato czuje :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety w szczególności muszę uważać na swoją głowę i kapelusz muszę mieć, gdy są takie upalne dni. Najbardziej podoba mi się ten ostatni. Oj, nosiłabym taką! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzadko chodzę w kapeluszach. Częściej zakładam czapki z daszkiem ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czapki z daszkiem<3 tez mam podobny kapelusz, idealny na plaze
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wcześniej nie nosiłam kapeluszy, ale teraz się do nich przekonałam :).

    Klikniesz w te dwa linki? Odwdzięczam się :)

    http://www.sammydress.com/product1768556.html?lkid=342407

    http://www.romwe.com/Grey-Knotted-Crop-T-Shirt-p-147840-cat-669.html?utm_source=bedifferent-ania.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=bedifferent-ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja noszę taki szydełkowy kapelusz, chociaż przeważnie wychodzę z odkrytą głową ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem szczerze, że niezbyt lubię kapelusze. Nie lubię ogólnie czapek itp. Zdecydowanie wolę nosić bez nakrycia głowy, ale rzeczywiście czasem trzeba coś tam mieć ;) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przepadam za kapeluszami :D
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. These hats are lovely, the white one is gorgeous for the summer. You have such a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na ogół na co dzień nie zakładam nic na głowę, chyba że się opalam to zazwyczaj jakaś chusta. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kapelusze :D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kapelusze, choć ja nie lubię takich, wolę zwykłą czapkę z daszkiem :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem bardzo wybredna jeśli chodzi o nakrycie ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kapelusze jednak ja nie potrafię się do nich przekonać na sobie. :(
    karilleyn ♥KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za kapeluszami, może kiedyś. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne są ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy kapelusz jest cudowny! Iście paryski szyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kapelusze są świetne! Żałuję, że moda na nie przeminęła i zakładamy je tylko latem, by uchronić się od słońca...
    Pozdrawiam!
    www.epokadumania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń