niedziela, 5 czerwca 2016

Summer must have

Hej koty!
Dzisiaj kolejny post, w którym pokażę Wam 5 rzeczy, które warto kupić na lato. Zapraszam!

1. Sandały na koturnach
Moim zdaniem są śliczne, można je nosić i do spodni, i do spódnicy. Są bardzo ładne i wygodne.


2. Bluzka z odkrytymi ramionami
Absolutny hit tego sezonu. Śliczna i przewiewna, idealna na ciepłe dni.
3. Kurtka dżinsowa
Bardzo wygodna i ładna. Idealnie pasuje do wąskich spodni.

4. Dżinsowe szorty
Idealne zarówno na plażę jak i na miasto. Świetnie wyglądają z butami na obcasach.


5. Długa sukienka
Może być we wzory albo gładka. Wygodna i praktyczna, a do tego bardzo ładna.




Mam nadzieję, że ubrania się Wam podobają:)
Piszcie w komentarzach!
Joanna




17 komentarzy:

  1. Sandałki na koturnie są również moim must have, resztę posiadam w swojej szafie ^^ Świetny blog, obserwuję ☻

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym dodała do twojej listy jeszcze espadryle i zwiewną białą sukienkę :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie mam dzinsową kurtke przydaje sie w wielu stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym przygarneła nową dżinsową karteczkę :) wprawdzie moja jest dobra ale ma już z 5 lat i mi się trochę znudziła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się te bluzki z okrytymi ramionami, ale obawiam się, że są nie dla mnie :(
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy! Sandały na koturnach są świetne *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie poluję na takie sandałki na koturnie ;)
    Mój blog - HELLO-WONDERFUL♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulki z odkrytymi ramionami wracają do mody ! :)

    Mój blog (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. kurteczka jeansowa fajna! Mam podobną i nosi się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  11. super post! Zapraszam do mnie: littleblueberrygirl.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze espadryle i wszystko by się zgadzało :D

    https://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie to sukienki maxi sa świetne ! Zuzia ma racje - jeszcze espadryle <3

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienkę maxi i bluzkę z odkrytymi ramionami też muszę znaleźć. Jak kupisz coś fajnego to daj znać! Zapraszam do siebie, jest konkurs w którym można wygrać pomadki golden rose i gumki invisibobble! :) http://mluucyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę super ciuchy :) o wielu z nich nie mogę zapomnieć na lato! typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. szorty też dobra sprawa, ale na upały chyba wole materiałowe cieńsze :D

    OdpowiedzUsuń