sobota, 9 lipca 2016

Kosmetyki: hit czy kit? #2

Hej kochani!
To już drugi post, w którym ocenię dla Was kilka kosmetyków, które akurat wpadły mi w oko. Zapraszam!
Nr 1
Lakier firmy Sally Hansen
Lakier do paznokci w odcieniu 430. Ma biało-beżowy kolor, jest bardzo trwały i nie trzeba nakładać wielu warstw. Jak dla mnie zdecydowanie hit.  Cena: ok 33 zł                                                   10/10


Nr 2
Korektor firmy Astor
Świetnie kryjący korektor w odcieniu 01. Jest bardzo wydajny, choć nieco nietrwały.
Jednak nadal uważam, że to hit. Cena ok. 30 zł                                                                         8/10




Nr 3
Pomadka Inglot
Pomadka w płynie w odcieniu 16. Ma świetną konsystencję, jest bardzo trwała, ściera się tylko płynem do demakijażu. Niestety jej cena ( 45zł) jest dla mnie nieco za wysoka, ale nadal uważam ją za hit.                                                                                                                                       9/10



Używaliście któregoś z tych kosmetyków?
Co o nich sądzicie?
Joanna



32 komentarze:

  1. Całkiem niezły kolor ma ta pomadka :) Dzisiaj znalazłam podobny ocień w Rossmanie :)

    Obserwujemy ? My już :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że nigdy nie miałam do czynienia z lakierami do paznokci z marki pani Hansen, ale po Twojej recenzji na pewno skorzystam z oferty ich lakierów i odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe produkty :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lakiery z sally Hansen podobno są świetne, w czym mnie utwierdziłaś. W Rossmannie planuję kupić podobny kolor do twojego, jednak bardziej w odcieniach różu i kremowego.

    Swoją drogą świetny post, bardzo fajna seria!

    Pozdrawiam serdecznie: typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko w Twojej opinii wypadło bardzo dobrze :) Ja nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów :) Chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym wypróbowała pomadkę lub korektor, ponieważ nie używałam, a ich opis mnie bardzo zachęcił :D
    Pozdrawiam <3

    (za wszystkie obserwacje z chęcią się odwdzięczam)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pomadka ma ładny kolor :) ale żadnego z kosmetyków nie używałam ;)

    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  8. żadnego produktu nie używałam ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podklad z tej serii Astor i jest mega. Myślę, że zainwestuję również w korektor. Podoba mi się kolor lakieru, ale uważam, że za tą cenę można mieć kilka tańszych i równie dobrych :)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie posiadam żadnego z tych kosmetyków, ale skusiłabym się na lakier. Lubie odcienie nude :)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej do mnie :D
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
  11. skusiłabym się na pomadkę:)

    zapraszam do siebie po szczyptę inspiracji >>>>> https://alekli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie kosmetytki od inglot są super trwałe i świetnej jakości :)
    Mogłabyś u mnie poklikać ? :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować tych kosmetyków, więc koniecznie muszę się skusić na zakup tej pomadki ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale muszę wypróbować korektor;)
    Pozdrawiam:D
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic ale jestem ciekawa pomadki z inglota jak się prezentuje na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam jeden lakier Sally Hansen i u mnie niestety jest nietrwały, po dwóch dniach się ściera i odpryskuje :(
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś czas temu na wyprzedażach w Rossmannie chciałam sobie kupić ten lakier do paznokci, ale zastanawiało mnie, czy jest trwały :)
    Dzięki za odwiedziny :)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie lakiery Sally Hansen to kit.. Tyle ile kosztują a jaki mi efekt dają to aż szkoda słów. Reszty nie miałam :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej hej, witam cię bardzo serdecznie, chciałam cię jedynie poinformować, że zostałaś nominowana do LBA, szczegóły na moim blogu > typoweblog.blogspot.com

    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam do czynienia z żadnym z tych produktów ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używam żadnego z tych kosmetyków ale chętnie wypróbuję lakier oraz korektor.
    Pozdrawiam i zapraszam: xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam żadnego z powyższych produktów. Inglot ma bardzo dobre kosmetyki, tylko niestety są drogie.

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam te lakiery, jestem ich wierną fanką :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. żadnego z tych kosmetyków nie używałam także ciężko mi się wypowiadać :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam, szkoda, że pomadka taka droga ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe rzeczy :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. pomadka Inglot hit <3
    Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji wypróbować.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  30. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale tak wysokie oceny zachęcają :D jedynie te ceny mnie trochę odstraszają :/ ale pomadka mnie zaciekawiła :3
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. pomadka stanowczo hit ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń