piątek, 1 lipca 2016

Zoom na dodatki

Hej kochani!
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam jakie dodatki polecam nosić w lato. A więc, zaczynamy!
1. Kolorowe bransoletki
Najlepiej dużo, różnego kształtu i koloru. Świetnie wyglądają z dżinsowa kurtką.




2. Bransoletki ze sznurka
Można je kupować lub robić własnoręcznie. Są bardzo praktyczne, wytrzymałe i tanie.






 3. Długie kolczyki
Najlepiej z piórami lub kolorowymi koralikami. Świetnie wyglądają z prostą sukienką w jednolitym kolorze lub ciemnymi bluzkami.



4. Wianek
Idealnie pasuje do powiewnych spódnic czy szerokich bluzek. Świetnie wygląda z dwoma dobieranymi warkoczami.




5. Kolorowa, mała torebka
Idealnie pasuje do dżinsowych spodni. Nadaje stylizacji koloru, jest poręczna i praktyczna.




Zdjęcia pochodzą ze sklepów, Bijou Brigitte i I am.

Jakie są Wasze ulubione dodatki?                                                                             Piszcie w komentarzach!                                                                                                 Joanna








31 komentarzy:

  1. Może nie noszę wianków, kolorowych "cudeniek"...ale na lato stawiam na klasykę. Małe torebki rządzą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam stawiam na odważniejsze okulary przeciwsłoneczne :)
    Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam bransoletki i zegarki:)
    Zapraszam Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam bransoletki i zegarki:)
    Zapraszam Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam bransoletki i zegarki:)
    Zapraszam Diamondskyandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowe bransoletki moim faworytem! Dzięki nim stylizacja nabiera charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie kolorowe bransoletki, kolczyki tylko przy uszach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe bransoletki są śliczne :D
    Oooo ten wianeczek bosko by wyglądał w stylizacji ze spódniczką :D
    Zapraszam:) Poklikasz?:)
    Blog-KLIK
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musze sobie tylko wianek kupić i będe mieć wszystko :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Stawiam na kolczyki - tym elementem zawsze mnie można kupić ;-D
    Widzę, że wybrałaś same dodatki w stylu boho, choć za ubraniami w tym klimacie nie przepadam to biżuteria jak najbardziej mi się podoba ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wolę delikatne kolczyki, za to kocham wianki! Wzorzyste torebki zawsze podkreślą jednolitą stylizację!
    Zapraszam do mnie
    Aureleei

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie super dodatki!
    Najbardziej mi się spodobały wianki.

    Pozdrawiam, http://nataa-natkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj stawiam na kolorowe bransoletki ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat nie lubię dodatków.Rzadko kiedy jakiekolwiek ubiorę. Zawsze jeśli coś mam na sobie doprowadza mnie to do szału, dosłownie haha!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  15. wianek mi się podoba :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na rękach noszę silikonowe branzoletki :P Najlepiej to 4 ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq

    OdpowiedzUsuń
  18. Wianek i bransoletki to moje faworytki!
    -------
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wianki! Aż mi się zatęskniło za rodzinną miejscowością i dzieciństwem. Ile to radochy było z plecenia tych wianków, teraz to pewnie nawet bym nic nie złożyła - starość.
    Kurczę, nie pamiętam, kiedy ja ostatnio nosiłam kolczyki. Strasznie to smutne, ale mam uczulenie na niektóre :(

    OdpowiedzUsuń
  20. No niestety, kolczyki to jedynie wkręty choć kiedyś uwielbiałam długie. Bransoletki okej, ale noszę delikatne srebrne lub złote :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię bransoletki ze sznurków ale częściej jednak sięgam po zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię te bransoletki ze sznurków, sama mam ich kilka.
    A kolczyki na co dzień nosze wkręty! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wianki i sznurkowe bransoletki uwielbiam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić kliknięcie w linki u mnie w nowym poście? Będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne szczególnie te bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna biżuteria , a ta bransoletka kolorowa jest cudowna zakochałam się

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bransoletki ze sznurka to zdecydowanie moja bajka!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne rzeczy !! :)
    pozdrawiam, http://mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne etno dodatki. Idelane na letnią porę ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajne propozycje! Szkoda tylko, że lato tak szybko się skończyło :(

    OdpowiedzUsuń