sobota, 15 października 2016

Paprocki&Brzozowski- Half Naked

Hej kochani!
Bardzo Was przepraszam za moją nieobecność na blogu, jednak niestety nie miałam czasu na pisanie. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolekcji Half Naked Paprocki&Brzozowski. Pokaz udało mi się zobaczyć na żywo w Atrium Felicity w Lublinie, 15.10 i chciałabym też o nim powiedzieć.

Cała kolekcja opiera się głównie na zwiewnych, delikatnych sukienkach i dużych ilościach koronki. Przeważają stonowane kolory takie jak biały, czarny czy beżowy. Ubrania odsłaniają dużo ciała,bo, jak to powiedzieli projektanci, chcieli podkreślić kobiece kształty. Buty zaś to klasyczne szpilki o cienkim obcasie- czarne lub białe, ale zdarzyło się też kilka modeli np. wiązanych czy w innym kolorze.

Kolekcja bardzo mi się podobała. Jest to chyba jedna z najlepszych, jakie widziałam. Ubrania są po prostu cudowne, wyglądają na pierwszy rzut oka delikatnie i niewinnie, ale są też zmysłowe i seksowne. Wszystki kreacje są bardzo odważne, ale też fantastyczne.Uważam, że projektanci świetnie się spisali.

Co do samego pokazu to też uważam, że był całkiem niezły. Nie miał rozbudowanej scenografii, ale ten o którym mówię miał przecież miejsce w centrum handlowym, więc byłoby ciężko. Sądzę jednak, że całość wyglądała dobrze.

A teraz czas na zdjęcia kolekcji










I moje dwie ulubione sukienki:


 Jak Wam się podoba kolekcja?                                                                                                         Którą rzecz byście sobie kupili?                                                                                                         Joanna 

17 komentarzy:

  1. Niektóre prezentują się ładnie ale żadna nie zachwyciła mnie na tyle żebym chciała ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kolekcja! Koronka i te kolory.. całkowicie mój styl, choć chyba na tak odważne kreacje bym się nie odważyła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się bardzo podobają:) Obserwuję i zapraszam do siebie: http://amarantowe-usta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kreacje :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie to wygląda, jest klimat :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że niektóre kreacje prezentują się bardzo ładnie :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie nie zachwyciło. Podobne kreacje można znaleźć w pierwszej lepszej galerii handlowej.
    Zapraszam na swojego bloga izabiela.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też nie powaliło na kolana :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się sukienki: 4 i 3 od końca. ;)


    Pozdrawiam ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. niektóre są bardzo ładne :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście odważne kreacje, ale bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście odważne kreacje, ale bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne sukienki :)
    Czarna śliczna :D
    Zapraszam :D

    grlfashion.blogspot.com
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczy prezentują się świetnie. Zjawiskowa kolekcja.
    Pozdrawiam i obserwuję.
    Zapraszam - www.karolajn-el.pl
    Miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  15. 7 od końca najlepsze ;) chciałabym to zobaczyć na żywo :/.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post! I ogólnie bardzo ciekawy blog :)
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń