piątek, 18 listopada 2016

Buty na jesień: co, jak i gdzie ? #2

Hejo!
Był już post o dodatkach na jesień, teraz czas na buty. Przedstawię Wam kilka moich propozycji butów na tą porę roku. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Zaczynajmy!


1. Niskie, skórzane botki
Modne, eleganckie i ponadczasowe. Są bardzo wygodne i praktyczne. Wartko w nie zainwestować- dobrze zrobione mogą być noszone dobre parę lat.


2. Wysokie kozaki za kolano
Wspomniałam już o nich w poście o must have . Są niezwykle piękne i eleganckie. Można je kupić w wielu sieciówkach np. w Stradivariusie.

3. Wiązane buty
Wygodne i praktyczne. Świetne na jesienną pluchę, pasuję i do spodni, i do spódnicy.


4. Sportowe buty
Najlepiej wygodne, rozchodzone i jednolite. Gdy jest nieco cieplej i nie pada mogą świetnie dopełnić jesienną stylizację.


To już wszystkie moje propozycje, mam nadzieję, że Wam się spodobały.Jakie są Wasze ulubione buty na jesień?

9 komentarzy:

  1. Ja mam kozaki przed kolano, nie wyobrażam sobie nosić aż tak wysokich, ale wybrałaś naprawdę fajne buty :>

    / Zapraszam na mój blog / Odwiedzam każdy blog zostawiony w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kozaki są świetne, miałam rok temu podobne buty jak te z bershka ale musiałam się już z nimi pożegnać :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym mógł sportowe nosić cały rok xD

    OdpowiedzUsuń
  4. I love first boot! Amazing post *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione to zdecydowanie niskie botki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. botki <3
    Zapraszam do mnie i do poklikania w linki :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwa ostatnie modele jak najbardziej w moim guście ;)

    XOXO
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie to bardzo ładne są te buty. Najbardziej podobają mi się pierwsze *.*
    Zapraszam do nas: http://mavioline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń